2011年7月12日 星期二

似醉還醒!

今晚, 係我第一次係TST睇幻彩燈飾! 好靚!

我約左朋友今晚係ocean ctr 買bb床, 跟住就去攞車, 咁啱就睇到幻彩燈喇! 就係呢個moment, 我朋友就講起想當年, 我地一齊係文化中心hea! 兒時, 真係好開心, 好直得回味! 呢個朋友, 識左十幾年, 每次見面, 我地都談天說地, 九唔搭八都講得一餐!

買完bb床, 我又去我個fd屋企食飯! 一食飯, 就攪到而家先番嚟屋企!

襯住番嚟仲未醉得晒, 就更係寫blog啦, 而呢個moment, 亦都係我好享受嘅, 因為朋友識得越耐越有感情!

死啦, 聽日仲要番工, 我好怕聽日起唔到身, 不過今晚真係好happy囉~

 


3 則留言:

  1. 咁咪放上半晝囉~~~
    [版主回覆07/13/2011 10:21:00]唔得呀! 我收晚收到個客個mail要落5隻柜, 所以今朝唔可以唔番呀!

    回覆刪除
  2. 咁匿埋枱底瞓啦
    [版主回覆07/13/2011 11:14:00]唔得呀! 頭先小撚過馮小姐, 我唔會行床囉! 同埋, 我今朝仲醉醉地, 而我醉醉地係瞓唔係好到覺架!

    回覆刪除
  3. 半夜3點先返到屋企....咁你今日咪???????????
    [版主回覆07/14/2011 12:15:00]3點已經係沖完涼喇~
    第二日番工所以咪好辛好辛苦囉~

    回覆刪除