今晚, 係我第一次係TST睇幻彩燈飾! 好靚!
我約左朋友今晚係ocean ctr 買bb床, 跟住就去攞車, 咁啱就睇到幻彩燈喇! 就係呢個moment, 我朋友就講起想當年, 我地一齊係文化中心hea! 兒時, 真係好開心, 好直得回味! 呢個朋友, 識左十幾年, 每次見面, 我地都談天說地, 九唔搭八都講得一餐!
買完bb床, 我又去我個fd屋企食飯! 一食飯, 就攪到而家先番嚟屋企!
襯住番嚟仲未醉得晒, 就更係寫blog啦, 而呢個moment, 亦都係我好享受嘅, 因為朋友識得越耐越有感情!
死啦, 聽日仲要番工, 我好怕聽日起唔到身, 不過今晚真係好happy囉~
咁咪放上半晝囉~~~
回覆刪除[版主回覆07/13/2011 10:21:00]唔得呀! 我收晚收到個客個mail要落5隻柜, 所以今朝唔可以唔番呀!
咁匿埋枱底瞓啦
回覆刪除[版主回覆07/13/2011 11:14:00]唔得呀! 頭先小撚過馮小姐, 我唔會行床囉! 同埋, 我今朝仲醉醉地, 而我醉醉地係瞓唔係好到覺架!
半夜3點先返到屋企....咁你今日咪???????????
回覆刪除[版主回覆07/14/2011 12:15:00]3點已經係沖完涼喇~
第二日番工所以咪好辛好辛苦囉~