http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
我想問, 仲有冇小朋友鐘意咁樣比人攪架???
呢隻豬仔, 唔走不突止, 仲要坐定定比人攪~ 最攪笑就係個老豆做攪, 亞媽做影, 個仔被攪, 全家都好開心!
成家都傻架~!!!
開心咪好囉. 最緊要開心!![版主回覆07/26/2011 10:10:00]我地每一次睇呢d相, 真係3個都會笑, 因為真係好戇居囉 !
agree! 開心咪得 law[版主回覆07/26/2011 10:10:00]真係3個都好開心架, 最緊要係比人整嗰個都開心嘛 !
一啲都唔傻喎,哈哈哈~~~[版主回覆07/26/2011 10:11:00]我家姐話我地傻架, 整到個仔個樣咁核突!
我覺得好sweet噃[版主回覆07/26/2011 10:39:00]可能滕滕都覺得係架 ! 好難得個老豆攪佢!
hahahaha...變態[版主回覆07/27/2011 10:42:00](Empty)
咁先至係一家人嗎![版主回覆07/31/2011 00:13:00]所以真係有遺傳! 唔好講少!!!
開心咪好囉. 最緊要開心!!
回覆刪除[版主回覆07/26/2011 10:10:00]我地每一次睇呢d相, 真係3個都會笑, 因為真係好戇居囉 !
agree! 開心咪得 law
回覆刪除[版主回覆07/26/2011 10:10:00]真係3個都好開心架, 最緊要係比人整嗰個都開心嘛 !
一啲都唔傻喎,哈哈哈~~~
回覆刪除[版主回覆07/26/2011 10:11:00]我家姐話我地傻架, 整到個仔個樣咁核突!
我覺得好sweet噃
回覆刪除[版主回覆07/26/2011 10:39:00]可能滕滕都覺得係架 ! 好難得個老豆攪佢!
hahahaha...變態
回覆刪除[版主回覆07/27/2011 10:42:00](Empty)
咁先至係一家人嗎!
回覆刪除[版主回覆07/31/2011 00:13:00]所以真係有遺傳! 唔好講少!!!