2011年7月25日 星期一

成家都傻~

我想問, 仲有冇小朋友鐘意咁樣比人攪架???

呢隻豬仔, 唔走不突止, 仲要坐定定比人攪~ 最攪笑就係個老豆做攪, 亞媽做影, 個仔被攪, 全家都好開心!

成家都傻架~!!!


6 則留言:

  1.  開心咪好囉. 最緊要開心!!
    [版主回覆07/26/2011 10:10:00]我地每一次睇呢d相, 真係3個都會笑, 因為真係好戇居囉  !

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年7月25日 下午6:37

    agree! 開心咪得 law
    [版主回覆07/26/2011 10:10:00]真係3個都好開心架, 最緊要係比人整嗰個都開心嘛  !

    回覆刪除
  3. 一啲都唔傻喎,哈哈哈~~~
    [版主回覆07/26/2011 10:11:00]我家姐話我地傻架, 整到個仔個樣咁核突!

    回覆刪除
  4. 我覺得好sweet噃
    [版主回覆07/26/2011 10:39:00]可能滕滕都覺得係架  ! 好難得個老豆攪佢!

    回覆刪除
  5. hahahaha...變態
    [版主回覆07/27/2011 10:42:00](Empty)

    回覆刪除
  6. 咁先至係一家人嗎!
    [版主回覆07/31/2011 00:13:00]所以真係有遺傳! 唔好講少!!!

    回覆刪除