我唔知老公點諗!
而家呢個工人, 除左同滕滕戒片、食飯我係反反地眼, 其他d嘢都不過不失, 又唔係好好, 又唔算係唔好, 所以呢個, 我比65-70分佢!
個工人英文唔係好得, 不過上次去旅行我分付過個agent, 幫我下問個工人, 第日滕滕番學, 佢可能要幫幫我手, 例如放學食完飯番嚟要做下d功課, 等滕滕習慣左每一日食完飯就自己開始識自動自覺去做功課之後, 佢就可以唔使理佢喇!
個工人知道滕滕就嚟要番學, 平時夜晚我又教下滕滕英文, 佢都會問下我個英文點讀, 就好似一斉學習咁!
不過, 我問老公, 而定呢個工人,仲有一年就完約, 到時如果滕滕番左學, 佢都ok的話係唔係照續呢?! 老公聽到, 就即刻答我: "吓?! 照續呀?"
呢個工人就更係冇之前借財仔嗰個咁萬能啦, 所以可能老公就成日去比較! 不過, 而家呢個都算啦, 要求太多都唔係咁好! 因為我都有要求, 而都可以過到我, 所以我都唔想再煩, 一陣費事好似上次反爆眼嗰個咁我就又真係死比你睇喇!
沒有留言:
張貼留言