尋晚老公放左工去同d同事食宵夜, 番到嚟我聞到佢飲左酒, 所以我就抱番滕滕去bb床到, 費事一陣老公醉左整襯隻豬仔就唔好啦!
老公沖完涼一上床, 發現豬仔唔見左就即刻問我: "個仔去左邊呀?" 我當然就更係同佢講, 費事佢整襯個仔, 更係抱佢番bb床啦!
跟住我就開始比人話喇:
~仲咩抱走個仔呀?!
~仲咩唔比個仔係到瞓呀?!
~仲咩唔比個仔同我瞓呀?!
~仲咩唔抱佢番過嚟呀?!
~你唔抱佢番過嚟, 我就抱架喇!
因為我知佢醉醉地, 所以嚟嚟去去我只係答佢: "係呀! 費事你整到個仔呀, 好快d瞓啦!"
老公見我唔郁, 佢就走去抱滕滕番嚟我地床, 一放抵, 老公又聞又索又摸又咀, 係咁叫個仔欖住爸b瞓, 攪到滕滕明明瞓左都係到醒醒地, 而且仲係到叫住我嚟求救!
未生滕滕之前, 比佢攪嘅人就係我, 睇睇下電視就篤落我兩個鼻哥窿到, 瞓著覺就係咁錫醒我, 一路行(係街到), 就一路比佢一下一下咁推個頭! 總之佢就攪到你發晒皮四佢先收手!
而家, 比佢攪嘅人就係滕滕喇! 而我呢, 好似唔多覺眼!!! 以前就好唔鐘意佢咁攪我, 但係佢而家就唔攪我!
俾人搞慣咗...呢慣呢~
回覆刪除[版主回覆07/06/2011 16:05:00]唔慣..........
有接班人喇~~~
回覆刪除[版主回覆07/06/2011 16:05:00]唔好啦! 一半一半得唔得呀~
慢慢你就慣 ~ 好方面係佢好錫你地既結晶品。
回覆刪除我見唔係所以爸爸都理小朋友 ga ~
[版主回覆07/06/2011 16:07:00]我老公只係限於同個仔玩一陣, 多都冇, 叫佢好有耐性對住個仔就一定冇可能! 但係佢又每日都有欖住個仔係咁咀都最少有一次!
而我呢, 而家好日都唔會係我!
我記得你以前講過勁唔鍾意呀
回覆刪除[版主回覆07/06/2011 16:38:00]係勁唔鐘意, 不過當比人冷落左冇人理嗰時, 就發現個心好唔開心囉~