2011年7月4日 星期一

地位不保~

尋晚老公放左工去同d同事食宵夜, 番到嚟我聞到佢飲左酒, 所以我就抱番滕滕去bb床到, 費事一陣老公醉左整襯隻豬仔就唔好啦!


老公沖完涼一上床, 發現豬仔唔見左就即刻問我: "個仔去左邊呀?" 我當然就更係同佢講, 費事佢整襯個仔, 更係抱佢番bb床啦!


跟住我就開始比人話喇:


~仲咩抱走個仔呀?!


~仲咩唔比個仔係到瞓呀?!


~仲咩唔比個仔同我瞓呀?!


~仲咩唔抱佢番過嚟呀?!


~你唔抱佢番過嚟, 我就抱架喇!


因為我知佢醉醉地, 所以嚟嚟去去我只係答佢: "係呀! 費事你整到個仔呀, 好快d瞓啦!" 


老公見我唔郁, 佢就走去抱滕滕番嚟我地床, 一放抵, 老公又聞又索又摸又咀, 係咁叫個仔欖住爸b瞓, 攪到滕滕明明瞓左都係到醒醒地, 而且仲係到叫住我嚟求救!


未生滕滕之前, 比佢攪嘅人就係我, 睇睇下電視就篤落我兩個鼻哥窿到, 瞓著覺就係咁錫醒我, 一路行(係街到), 就一路比佢一下一下咁推個頭! 總之佢就攪到你發晒皮四佢先收手!


而家, 比佢攪嘅人就係滕滕喇! 而我呢, 好似唔多覺眼!!! 以前就好唔鐘意佢咁攪我, 但係佢而家就唔攪我!


4 則留言:

  1. 俾人搞慣咗...呢慣呢~
    [版主回覆07/06/2011 16:05:00]唔慣..........

    回覆刪除
  2. 有接班人喇~~~
    [版主回覆07/06/2011 16:05:00]唔好啦! 一半一半得唔得呀~

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年7月5日 晚上9:01

    慢慢你就慣 ~ 好方面係佢好錫你地既結晶品。
    我見唔係所以爸爸都理小朋友 ga ~
    [版主回覆07/06/2011 16:07:00]我老公只係限於同個仔玩一陣, 多都冇, 叫佢好有耐性對住個仔就一定冇可能! 但係佢又每日都有欖住個仔係咁咀都最少有一次!
    而我呢, 而家好日都唔會係我!

    回覆刪除
  4. 我記得你以前講過勁唔鍾意呀
    [版主回覆07/06/2011 16:38:00]係勁唔鐘意, 不過當比人冷落左冇人理嗰時, 就發現個心好唔開心囉~

    回覆刪除