http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
今日我地又去左屋企附近個沙灘玩喇, 又正實左一樣嘢!
就係滕滕真係唔敢落水! 我一話帶佢出去攞水, 就即刻寧晒頭死都唔肯出!
行到出去, 真係死都唔敢掂到D水, 仲要係好驚!
結果要個老豆捉佢出去, 攞個桶出去同佢淋身!
咁就死啦, 點樣去學游水呀??????
試多 2 次就唔怕卦。 上年阿仔 10個月大左右報左游水班! 失敗! 玩水唔驚, 一浸佢個頭落水, 失控![版主回覆07/11/2011 11:57:00]佢真係好驚好驚架, 就算係屋企開個泳池比佢, D水都唔可以過心口, 如果唔係都唔肯落水架!
不如先去泳池先啦[版主回覆07/11/2011 11:58:00]泳池麻煩D, 因為要約朋友去朋友屋企! P.S. 我唔想去公共泳池呀!
但係學游水係泳池架噃[版主回覆07/11/2011 14:38:00]係呀, 我知呀! 不過我都係諗住佢再大d先啦!
你老公做乜事笑得咁開心呀?[版主回覆07/13/2011 10:28:00]因為佢同滕滕出去用海水沖一沖d沙, 滕滕就即刻好似打尿震咁震一震個身話"好凍呀~", 咁我老公覺得佢好攪笑同好得意, 點解佢會識得即刻講"好凍呀~", 所以咪笑住番嚟囉!
有時真係唔知佢哋點解會識, 仲要係right time爆一句野出嚟...所以要以身仍側, 廢事佢哋學我哋d唔好嘅野喇, 因為好嘅野佢哋永遠唔會去學架[版主回覆07/15/2011 11:44:00]亞媽嘅我地就話可以/忍下啫, 不過d老豆未必得呢~
又係沙灘,又再開心一番囉!不過奇怪點解唔咁玩水囉!我先前都有帶囝囝去沙灘,佢開始都好怕沙同水,但後來玩到唔捨得走呀!不過未得閒post啲相![版主回覆07/15/2011 11:46:00]唔得呀! 就算舊年係屋企開個水池比佢, d水高過佢心口(佢坐係到嗰時), 佢都驚到唔係坐抵呀! 而且上次去石澳, 可能d浪又大左d, 所以佢今次一話去"不"水水, 佢已經寧晒頭喇! 佢肯出, 都係佢老豆拖佢出去咋!
試多 2 次就唔怕卦。
回覆刪除上年阿仔 10個月大左右報左游水班! 失敗! 玩水唔驚, 一浸佢個頭落水, 失控!
[版主回覆07/11/2011 11:57:00]佢真係好驚好驚架, 就算係屋企開個泳池比佢, D水都唔可以過心口, 如果唔係都唔肯落水架!
不如先去泳池先啦
回覆刪除[版主回覆07/11/2011 11:58:00]泳池麻煩D, 因為要約朋友去朋友屋企!
P.S. 我唔想去公共泳池呀!
但係學游水係泳池架噃
回覆刪除[版主回覆07/11/2011 14:38:00]係呀, 我知呀! 不過我都係諗住佢再大d先啦!
你老公做乜事笑得咁開心呀?
回覆刪除[版主回覆07/13/2011 10:28:00]因為佢同滕滕出去用海水沖一沖d沙, 滕滕就即刻好似打尿震咁震一震個身話"好凍呀~", 咁我老公覺得佢好攪笑同好得意, 點解佢會識得即刻講"好凍呀~", 所以咪笑住番嚟囉!
有時真係唔知佢哋點解會識, 仲要係right time爆一句野出嚟...所以要以身仍側, 廢事佢哋學我哋d唔好嘅野喇, 因為好嘅野佢哋永遠唔會去學架
回覆刪除[版主回覆07/15/2011 11:44:00]亞媽嘅我地就話可以/忍下啫, 不過d老豆未必得呢~
又係沙灘,又再開心一番囉!不過奇怪點解唔咁玩水囉!我先前都有帶囝囝去沙灘,佢開始都好怕沙同水,但後來玩到唔捨得走呀!不過未得閒post啲相!
回覆刪除[版主回覆07/15/2011 11:46:00]唔得呀! 就算舊年係屋企開個水池比佢, d水高過佢心口(佢坐係到嗰時), 佢都驚到唔係坐抵呀!
而且上次去石澳, 可能d浪又大左d, 所以佢今次一話去"不"水水, 佢已經寧晒頭喇! 佢肯出, 都係佢老豆拖佢出去咋!