2011年7月22日 星期五

舒服晒!

今日, 我終於同左馮小姐傾過! 原先, 我係MSN到同佢講, 講晒我對佢工作上嘅問題, 馮小姐睇完之後, 佢都好直接咁同我講, 佢都想同我傾下, 因為佢都想知道點解呢段時間我咁對佢, 所以佢就係MSN到問我, 佢想直接面對面同我講!

佢一開場, 就話佢都想了解下, 因為佢覺得自從我去完旅行番嚟之後, 我對佢態度, 係明顯唔同左! 佢講完呢兩句說話之後, 就開始忍唔住係到喊, 佢話因為佢都好唔開心!

我聽到佢咁講, 我都好直接咁話, 我唔想同佢講嘢, 係因為佢好似似住我地係FD底, 所以就好多時個態度, 都好有問題! 而我亦都話, 如果大家平時都係保持住呢個溝通方式, 我覺得做嘢會好D! 跟住之後, 我就一五一十同佢講佢嘅問題係邊, 我對佢工作上有咩不滿!

我講晒出嚟之後, 問佢覺得點, 係呢一刻, 佢好似開心左, 仲笑左出嚟話, 佢而家知道佢有咩問題, 佢終於解開左佢心目中嘅迷, 因為我唔講佢真係唔知, 同埋佢話佢以後唔會再死撐!

BLOG友問我, 我聽完佢講, 我有冇心軟! .......我再諗一諗, 我有小小驚! 因為我同馮小姐講晒我對佢工作上嘅不滿之後, 我怕佢開始同我講番佢D私人嘢! 因為佢D私人嘅, 我真係唔係好想聽, 講嚟講去都係嗰D, 而同佢講左佢可以點去解決佢又唔去做, 我個人本身又抵唔住頸, 聽到唔啱又忍唔住出聲, 但係馮小姐又要照舊唔去解決, 所以咁樣我會好忟, 我就寧願唔想知唔想理!

而心軟, 好似唔係好覺, 因為係佢本身個人自私到我真係唔想再同佢做FD(而呢樣嘢, 我亦好相信馮小姐係唔知佢激嬲左我D乜)! 而家, 我諗我要見步行步, 睇下星期一點.............


2 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年7月22日 晚上7:04

    佢真係蠢到一隻豬  劃公仔要劃出腸!
    我諗佢會當同你 friend 返 ~
    [版主回覆07/23/2011 10:40:00]佢咪同佢生肖一樣囉!!!
    至於佢可能當同我fd番呢個問題,我都覺得佢可能係咁諗。。。。。但係我有d卻步!

    回覆刪除
  2. 好喇,你行出咗第一步喇,第二步你點部署呢?有無諗過又再直接問佢,點解你講黎講去都係同一個問題?點解講咗個解決方法比你聽又唔去做呢?咁竟然你唔去做,又點解重重覆覆都係同一個問題呢?即係你可以打個比喻吖,例如咁 : 個電飯煲壞咗呀,咁點算呀?答:咁咪買一個新囉。第二日又係重覆一個問題,你問下佢會點... 人與人之間嘅相處,我相信坦誠係好重要,如果心裡有條刺,點對一世呀?!
    [版主回覆07/23/2011 11:02:00]我唔會要佢答我架,因為呢d人咁蠢,佢冇可能即時答到我!而我點解尋日咁堅決要同佢講,係因為我知道佢要時間去消化,所以先撰尋曰同佢講,等佢呢兩日自己去反思!
    尋日同佢講完之後,佢都話佢已經明白自己問題係边,佢都表明左佢會改!而我睇佢當時嘅態度,亦都明顯地睇到佢會去改過,仲要係成個人開心晒因為我話比佢聽佢個問題!
    我深信佢態度一定會變,但係我怕我真係會心軟番囉!

    回覆刪除