http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
就嚟又中秋喇!!!!
舊年自從家姐送左盒榴槤月餅比我食過之後, 今年嘅今日, 我就已經問幾時可以訂榴槤月餅喇!!!
舊年一盒唔係好夠食, 今年, 買唔買兩盒好呢...........?!
http://www.feifah.hk/e/ptxwebstore_default_home.asp
我雪櫃啲糉都未食晒,又話黎訂月餅喇...你話時間過得幾快呢!!![版主回覆07/09/2011 23:13:00]你早講嘛, 出年比d我啦!!!
一盒夠啦...食咁多會肥架 :)[版主回覆07/09/2011 23:13:00]一盒2.5個人分, 好似唔係好夠喎.........
呢一間好食咩?你係咪定呢間呀?我都想定呀,因為我同你一樣都中意食![版主回覆07/10/2011 23:29:00]我舊年係第一次食, 食完之後, 今年唔使家姐提我去訂, 我就問佢先喇, 咁你話有幾好食呢~ 不過, 我覺得都幾貴下~
嗱!!!我出年真係攞比你架喇,你唔好話唔要呀下!!![版主回覆07/11/2011 12:02:00]好呀!!! 多謝先!!! P.S.我舊年食糭食到胃痛我先停咋!
我雪櫃啲糉都未食晒,又話黎訂月餅喇...你話時間過得幾快呢!!!
回覆刪除[版主回覆07/09/2011 23:13:00]你早講嘛, 出年比d我啦!!!
一盒夠啦...食咁多會肥架 :)
回覆刪除[版主回覆07/09/2011 23:13:00]一盒2.5個人分, 好似唔係好夠喎.........
呢一間好食咩?你係咪定呢間呀?我都想定呀,因為我同你一樣都中意食!
回覆刪除[版主回覆07/10/2011 23:29:00]我舊年係第一次食, 食完之後, 今年唔使家姐提我去訂, 我就問佢先喇, 咁你話有幾好食呢~ 不過, 我覺得都幾貴下~
嗱!!!我出年真係攞比你架喇,你唔好話唔要呀下!!!
回覆刪除[版主回覆07/11/2011 12:02:00]好呀!!! 多謝先!!!
P.S.我舊年食糭食到胃痛我先停咋!