2011年7月16日 星期六

爆波~

滕滕有種習慣, 就係好鐘意用隻手踭嚟壓係我個胸上面, 然後攞我個胸嚟托住佢隻手踭!


女人都知道, 當佢用手踭嚟"錯"落個胸到, 由上而下咁壓落嚟, 個胸有幾痛!  當就嚟m come 嗰時, 佢一"錯"落嚟, 真係比死更難受!


呢隻豬仔, 係我第一次大叫(痛)"嘩~! 爆波喇!" 嗰時, 佢就貪得意再嚟一嘢! 所以你話佢唔識就假!


而家, 佢每一次批落嚟, 我就係佢未完全發力嗰時, 就即刻講: "爆波喇! 爆波喇!" 咁佢就好自然咁縮開小小(只係小小), 跟住就同我講: "爆波喇?!"


 


4 則留言:

  1. 佢以為你同佢玩呀!
    [版主回覆07/18/2011 00:00:00]我個樣真係好痛架! 我覺得佢係知囉~ 不過佢呢個動作, 晚晚都有, 不過晚晚講完第二晚唔記得左又嚟過!

    回覆刪除
  2. 你可以避架嘛~~~
    [版主回覆07/18/2011 11:09:00]佢"yo"落嚟嗰時, 一係我就灘左係張床到, 一係就係架車到, 避唔到啦, 如果唔係, 我一早閃開啦!

    回覆刪除
  3. 仲乜佢要專登做啲曳嘢架呢?
    [版主回覆07/18/2011 14:08:00]因為佢覺得我呢對波波好得意囉, 同埋, 又唔可以成日有得玩, 而且仲唔係老馮有得玩!

    回覆刪除
  4. 我都覺得佢以為你同佢玩...
    你應該惡d 話佢...
    [版主回覆07/21/2011 10:27:00]我已經係啤住嚟, 再加埋個好痛嘅樣嚟同佢講架喇~

    回覆刪除