上個星期五我打電話比梓祐, 諗住問佢睇左變形金剛未, 如果未就同佢去睇!
打第一次電話冇人聽, 過左兩三個鐘再打第二次就聽喇!
佢一聽電話, 就一語唔係好耐煩咁嘅聲氣, 跟住我就問佢仲咩事唔覆電話比我, 佢話佢同緊佢daddy 一斉!
我問佢: "乜同你daddy 一斉, 就唔聽得我電話喇咩??? 咁我有時買波鞋比你, 咁呢次買模型比你, 咁你又點攞番屋企呀?! 你唔好話比我知, 你老豆估唔到d嘢係我買比你架!"
我叫佢第日打番比我, 因為我話如果佢未睇變形, 我就想同佢去睇, 不過到今日, 佢一個電話都冇!
......................
回覆刪除13歲開始青春期 ~ 可能開始覺得睇 movie 同大人去有 d 魚皮 law。不過, 你關心佢, 佢應該知既。唔好唔開心。
回覆刪除[版主回覆07/15/2011 16:23:00]照睇, 我諗我仲未似係一個師奶卦~ 不過佢份人真係好冷漠架,由細到大, 都唔會主動去搵人, 就算以前同佢去街, 佢老豆只係係樓上嗰層, 佢都話唔使去搵佢!
呢d, 我都估係應該因為佢由細到大都冇媽咪係身邊所以人情先咁冷.........所以我唔會怪佢, 不過個心就凍冰冰咁囉~
佢有冇whatapps呀?如果有試下用呢樣野同佢溝通喇!
回覆刪除我姨甥女而家都係咁....打電話俾佢成日都話見唔到有missed call...一係就1-2日 / 4-5 日先覆我...而家同佢用whatapps溝通就即覆囉~
[版主回覆07/25/2011 14:19:00]佢今個學期, 考唔到我對佢嘅要求, 所以冇新電話, 冇新電話用即係唔會有whatsapp!
不過我諗就算有apps, 佢都可能未必快覆, 因為sms佢都唔係即覆我架!