我其實都可以好自私架!
自從上兩個星期前, 星期一同馮小姐出去食完飯去街市買嘢之後, 因為我買乜比個工人佢又買乜, 所以今個星期已經講左以後唔再出去食飯, 星期一各自各帶! 而我, 今日下午, 就出去買左餸先番嚟食飯, 我叫馮小姐佢自己食飯先!
老闆早兩日問我, 仲咩仲唔同番馮小姐講嘢, 我就佢, 人蠢係唔緊要, 不過人自私就真係好難原諒! 我同老闆講, 唔好話我好大口氣, 但係佢而家所有嘢都係我比佢, 佢而家個老公, 佢而家份工, 全部嘢都係因為我, 如果唔係因為我, 佢而家有咁好咩? 但係換來佢對我咁自私, 我就真係原諒唔到佢, 所以我寧願做同事, 唔做朋友, 因為我唔想再唔開心, 因為我會care 我d 朋友點對我, 而同事, 我係分得好清楚, 因為同事就係同事, 唔係朋友! 老闆聽完我講, 佢都講左一句: "咁佢又真係好自私嘅~!"
而家, 無論做d咩, 我都唔會再益佢, 例如我唔會再叫佢出去送單比佢可以早一個鐘番屋企! 去惠康買嘢飲, 我唔會叫佢一斉去比佢撰佢鐘意嘅嘢, 我叫咩佢就飲咩! 係惠康買嘢, 有時買lotion買coke有贈品送, 咁呢d真係sorry 囉, 一樣贈品我都唔會比佢! d 印花就更加唔會比啦, 因為我掉左佢都唔會比佢送比人做人情! 而且, 都唔使指意個forwarder 請食飯有佢份囉, 因為我係唔會叫埋佢去囉! 至於係淘痴左, 由開初到以後, 我都係唔會同佢分享!
有時我都覺得自己咁樣做好衰! 不過, 佢對我點, 我咪對番佢點囉! 我又唔係專登, 只不過公還公, 私還私之嘛!
最憎啲自私嘅人,我憎到入骨,好似攞咗佢忽肉咁...
回覆刪除[版主回覆07/09/2011 23:24:00]佢冇比怕蝕, 不過佢唔益我之嘛! 所以唔緊要, 我而家覺得幾好吖, 有so可以自己要晒, 唔使分比佢!
c 服晒
回覆刪除[版主回覆07/11/2011 09:57:00]係舒服晒架, 不過有小小好唔習慣咁樣出手囉~
分比我,我有事請教 我有個朋友,個bb將出世,買啲咩比佢好呀?
回覆刪除[版主回覆07/11/2011 12:00:00]好多嘢可以買架, 我MSN你!