2011年7月8日 星期五

我都可以!

我其實都可以好自私架!


自從上兩個星期前, 星期一同馮小姐出去食完飯去街市買嘢之後, 因為我買乜比個工人佢又買乜, 所以今個星期已經講左以後唔再出去食飯, 星期一各自各帶! 而我, 今日下午, 就出去買左餸先番嚟食飯, 我叫馮小姐佢自己食飯先!


老闆早兩日問我, 仲咩仲唔同番馮小姐講嘢, 我就佢, 人蠢係唔緊要, 不過人自私就真係好難原諒! 我同老闆講, 唔好話我好大口氣, 但係佢而家所有嘢都係我比佢, 佢而家個老公, 佢而家份工, 全部嘢都係因為我, 如果唔係因為我, 佢而家有咁好咩? 但係換來佢對我咁自私, 我就真係原諒唔到佢, 所以我寧願做同事, 唔做朋友, 因為我唔想再唔開心, 因為我會care 我d 朋友點對我, 而同事, 我係分得好清楚, 因為同事就係同事, 唔係朋友! 老闆聽完我講, 佢都講左一句: "咁佢又真係好自私嘅~!"


而家, 無論做d咩, 我都唔會再益佢, 例如我唔會再叫佢出去送單比佢可以早一個鐘番屋企! 去惠康買嘢飲, 我唔會叫佢一斉去比佢撰佢鐘意嘅嘢, 我叫咩佢就飲咩! 係惠康買嘢, 有時買lotion買coke有贈品送, 咁呢d真係sorry 囉, 一樣贈品我都唔會比佢! d 印花就更加唔會比啦, 因為我掉左佢都唔會比佢送比人做人情! 而且, 都唔使指意個forwarder 請食飯有佢份囉, 因為我係唔會叫埋佢去囉!  至於係淘痴左, 由開初到以後, 我都係唔會同佢分享!


有時我都覺得自己咁樣做好衰! 不過, 佢對我點, 我咪對番佢點囉! 我又唔係專登, 只不過公還公, 私還私之嘛!


 


3 則留言:

  1. 最憎啲自私嘅人,我憎到入骨,好似攞咗佢忽肉咁...
    [版主回覆07/09/2011 23:24:00]佢冇比怕蝕, 不過佢唔益我之嘛! 所以唔緊要, 我而家覺得幾好吖, 有so可以自己要晒, 唔使分比佢!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年7月9日 下午6:31

    c 服晒
    [版主回覆07/11/2011 09:57:00]係舒服晒架, 不過有小小好唔習慣咁樣出手囉~

    回覆刪除
  3. 分比我,我有事請教 我有個朋友,個bb將出世,買啲咩比佢好呀?
    [版主回覆07/11/2011 12:00:00]好多嘢可以買架, 我MSN你!

    回覆刪除