2011年7月3日 星期日

姣到震~

呢隻豬仔, 貪靚到不得了!


而家落襯街, 佢就一定要戴帽, 一戴左上去就對住你笑, 頂佢唔順!



街到熱到出水, 都要戴左出街先!



落左街如果真係好熱, 先至除!



6 則留言:

  1. 哈哈哈, 又幾型喎~ 滕滕~~
    V~~OOO~~V~~
     
    [版主回覆07/05/2011 12:18:00]佢真係好姣架!

    回覆刪除
  2. 村姑 C 9 仔 *.*2011年7月4日 下午6:47

    佢咁 man, 估佢唔到咁貪靚 wor
    [版主回覆07/05/2011 12:19:00]我一打開個大柜, 佢就拉塊鏡出嚟, 自己對住自己係到笑架喇!

    回覆刪除
  3. 係型,一個男人最緊要型,你咪當佢遮太陽囉
    [版主回覆07/05/2011 12:23:00]佢個頭濕晒呀!

    回覆刪除
  4. 咁你同佢講戴帽唔型,佢對紫色鞋好靚呀
    [版主回覆07/05/2011 13:57:00]我都覺得對鞋真係好靚!!!
    如果同佢講唔型, 佢都會照戴, 因為我話勆帶頭cool唔型, 但係佢都唔理照帶!

    回覆刪除
  5. 小心個頭出熱"肺"啊.. 騰騰豬......
    [版主回覆07/05/2011 15:37:00]我都唔想呀! 不過如果佢自己都頂唔順, 就會除比我架喇!

    回覆刪除
  6. 好靚呀! ANSON唔肯戴帽O架! 我想佢戴帽可以傘吓太陽, 佢點都唔肯. 超都係戴一陣就要除.
    [版主回覆07/06/2011 16:26:00]滕滕1歲嗰陣都唔肯架, 不過整下整下越嚟越貪靚先至叫戴架咋! 你試下同anson戴完之後話佢好靚, 又比佢照鏡, 可能整下整下, 變左好似我嘅姣滕滕咁呢~

    回覆刪除