滕滕已經差唔多晚晚同我地瞓, 因為老公唔係到, 滕滕就會陪我瞓(唔係我陪佢!), 而老公唔使番通宵, 佢就死都要抱滕滕嚟同佢一斉瞓, 因為佢臨瞓前又可以索下佢, 攪下佢, 摸下佢同咀下佢! 試過幾次老公上床瞓, 唔見滕滕係大床, 佢就抱番佢過嚟!
每當我"暗"完滕滕瞓左, 我有時都會鼠出去上網! 上完網番房一瞓, 一瞓落去個枕頭到, 我就聞到個枕頭有口水味, 係滕滕流口水~
D口水味都冇咩特別, 唔係因為佢係我個仔就寧捨香, 介乎與想聞又唔想聞之間, 因為個仔個身個頭有幾嗅我都會聞幾下, 不過D 口水味就真係幾難頂, 因為轉呢邊又聞到, 轉嗰邊又聞到!
請問, 點解佢有自己枕頭又唔瞓, 又要枕我地嗰D, 唔通佢同我地一樣, 我地幾嗅佢都覺得係香嘅????
你都係滕滕一個姐...我嗰個枕頭就慘喇, 2仔爺都係咁...
回覆刪除熙熙成日都係我枕頭上面架...撞正佢唔係好眼瞓...佢就一定會係我枕頭上面碌嚟碌去添~
[版主回覆07/14/2011 11:46:00]我地係唔係要說服自己, 同自己講: 個仔真係可愛喇~
我個囝都係成日瞓上我個枕頭道架!佢仲係咁踩呀,無啦,比佢咁踩法!
回覆刪除[版主回覆07/15/2011 11:47:00]佢地而家都未知咩叫污糟, 咩叫嗅!