2011年7月1日 星期五

"暗"瘡 II ~

舊同事同我講, 佢同佢老公都有寺瘡, 而佢老公搵左"寶膚零"搽左之後, 佢粒外寺, 局然縮番入去, 仲冇出番嚟潻! 所以老婆見咁樣, 就又搵"寶膚零"喇! 佢同我講佢係內寺, 同我一樣都係大便後就會出血, 所以佢上個星期都搽左一個星期, 而呢個星期都已經冇見有血喇!


如果係咁就好喇! 等我又搵"寶膚零"試下先!


4 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年7月1日 下午6:20

    "寶膚零" => 北京果隻, right? 好似話勁高類固純 ga bor ~ (聽人講 only, 無實証)
    [版主回覆07/03/2011 00:49:00]我朋友搽左一個星期就冇流血, 之後都冇搽喇, 我諗唔怕卦, 又唔係長期係咁搽~ 例如好似D皮膚藥膏咁, DR都係叫搽一個星期到啫............~

    回覆刪除
  2. 藥房有售,早日好返呀)))
    [版主回覆07/03/2011 00:50:00]老媽子有, 幾年前買, 希望仲可以WORK!

    回覆刪除
  3. 睇DR好D喎!
    [版主回覆07/03/2011 00:50:00]我都係選擇搽一搽先, 因為我唔想入院呀, 又要過一晚夜, 我唔想見唔到老滕呀~

    回覆刪除
  4. 我地做呀媽真係病都冇時間O架! 祝早日康復!
    [版主回覆07/04/2011 14:13:00]多謝! 如果每日多多4個鐘時間用, 就可能會好好多喇~

    回覆刪除