http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
舊同事同我講, 佢同佢老公都有寺瘡, 而佢老公搵左"寶膚零"搽左之後, 佢粒外寺, 局然縮番入去, 仲冇出番嚟潻! 所以老婆見咁樣, 就又搵"寶膚零"喇! 佢同我講佢係內寺, 同我一樣都係大便後就會出血, 所以佢上個星期都搽左一個星期, 而呢個星期都已經冇見有血喇!
如果係咁就好喇! 等我又搵"寶膚零"試下先!
"寶膚零" => 北京果隻, right? 好似話勁高類固純 ga bor ~ (聽人講 only, 無實証)[版主回覆07/03/2011 00:49:00]我朋友搽左一個星期就冇流血, 之後都冇搽喇, 我諗唔怕卦, 又唔係長期係咁搽~ 例如好似D皮膚藥膏咁, DR都係叫搽一個星期到啫............~
藥房有售,早日好返呀)))[版主回覆07/03/2011 00:50:00]老媽子有, 幾年前買, 希望仲可以WORK!
睇DR好D喎![版主回覆07/03/2011 00:50:00]我都係選擇搽一搽先, 因為我唔想入院呀, 又要過一晚夜, 我唔想見唔到老滕呀~
我地做呀媽真係病都冇時間O架! 祝早日康復![版主回覆07/04/2011 14:13:00]多謝! 如果每日多多4個鐘時間用, 就可能會好好多喇~
"寶膚零" => 北京果隻, right? 好似話勁高類固純 ga bor ~ (聽人講 only, 無實証)
回覆刪除[版主回覆07/03/2011 00:49:00]我朋友搽左一個星期就冇流血, 之後都冇搽喇, 我諗唔怕卦, 又唔係長期係咁搽~ 例如好似D皮膚藥膏咁, DR都係叫搽一個星期到啫............~
藥房有售,早日好返呀)))
回覆刪除[版主回覆07/03/2011 00:50:00]老媽子有, 幾年前買, 希望仲可以WORK!
睇DR好D喎!
回覆刪除[版主回覆07/03/2011 00:50:00]我都係選擇搽一搽先, 因為我唔想入院呀, 又要過一晚夜, 我唔想見唔到老滕呀~
我地做呀媽真係病都冇時間O架! 祝早日康復!
回覆刪除[版主回覆07/04/2011 14:13:00]多謝! 如果每日多多4個鐘時間用, 就可能會好好多喇~