http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
嚴格嚟講, 我係星期四凌晨開始, 係頭痛到醒左, 至到頭先8:30 , 個頭都仲係痛緊! 星期四五六, 食左兩日幾藥, 但係都冇止痛過, 只係減輕左小小, 而今日, 就冇咁慘喇, 都可以唔食藥都頂得到, 但係去到頭先8:30就頂唔住喇!
頭痛, 成個人冇晒心機, 乜都唔想做唔想郁, 原本想同滕滕去市中心買嘢, 結果都係冇去, 個人冇mood到出街都唔想理自己個樣~
咁你有無睇醫生呀? 我都成日頭痛架,但我從來唔食止痛藥,痛痛下就慣咗了。[版主回覆07/26/2011 10:08:00]我冇去睇醫生呀, 因為我覺得睇左可能都未必有用, 咁食左藥又止唔到痛, 個心又再赤d, 所以我唔會去睇架! 其實我唔明點樣可以痛痛下就慣左, 因為如果我開始一痛(10之中係4/5之下), 我都仲可以忍下, 但係我發現越嚟越痛嗰時, 就會開始個頭天崩地烈, 越嚟越痛, 就好似想爆開咁济, 去到呢個moment, 我唔想記得我個頭係痛緊都唔得!!! 因為真係好練痛架!!!
即係咁...我有藥物敏感,市面上出售所有成藥都有一種成份,我都唔食得,我去到診所,佢都比唔到藥比我,再去到急症室,佢地都比唔到藥我,但有時又會比到架喎,就係咁...我頭痛依然持續,但無藥食,我為有死都要忍,有一刻諗過,死咗就唔痛架喇... 如果你真係好痛的話,戒甜吖,有啲幫助架[版主回覆07/26/2011 12:56:00]咁如果你食過一隻止痛藥係啱你, 咁可唔可以入定d存貨呀? 戒甜.........我而家好多嘢都已經係少甜架喎, 如果都戒埋, 人生咪冇晒樂趣!
即係咁...如果戒甜真係可以幫到你舒緩頭痛的話,你話要人生樂趣定要痛,你自己抉擇啦,不過,又唔係人人識用嘅,頭痛又其實分好多種,又可能唔同位置嘛... 其實我有懷疑過,醫院比我食個隻唔係止痛藥...[版主回覆07/27/2011 14:22:00]咁我寧願照食, 耐唔耐痛下就當係執到喇! 因為我腸胃敏感我都照食生蠔, 因為自己覺得又唔係成日食, 食左先痛都抵啦, 起碼味覺有享受過喎~ 你有冇攞過醫院比你嗰隻藥去問下, 究竟係乜家拜嚟?!
我諗我講得唔清楚,令你有誤會喇,我意思係,你痛緊嘅時候唔好食甜嘢,無事無幹,食咩都得啦 我無攞出去配過呀?因為都無比我帶走過,係醫院食一粒,瞓一陣就唔再痛,佢叫你走喇。
咁你有無睇醫生呀? 我都成日頭痛架,但我從來唔食止痛藥,痛痛下就慣咗了。
回覆刪除[版主回覆07/26/2011 10:08:00]我冇去睇醫生呀, 因為我覺得睇左可能都未必有用, 咁食左藥又止唔到痛, 個心又再赤d, 所以我唔會去睇架!
其實我唔明點樣可以痛痛下就慣左, 因為如果我開始一痛(10之中係4/5之下), 我都仲可以忍下, 但係我發現越嚟越痛嗰時, 就會開始個頭天崩地烈, 越嚟越痛, 就好似想爆開咁济, 去到呢個moment, 我唔想記得我個頭係痛緊都唔得!!! 因為真係好練痛架!!!
即係咁...我有藥物敏感,市面上出售所有成藥都有一種成份,我都唔食得,我去到診所,佢都比唔到藥比我,再去到急症室,佢地都比唔到藥我,但有時又會比到架喎,就係咁...我頭痛依然持續,但無藥食,我為有死都要忍,有一刻諗過,死咗就唔痛架喇... 如果你真係好痛的話,戒甜吖,有啲幫助架
回覆刪除[版主回覆07/26/2011 12:56:00]咁如果你食過一隻止痛藥係啱你, 咁可唔可以入定d存貨呀?
戒甜.........我而家好多嘢都已經係少甜架喎, 如果都戒埋, 人生咪冇晒樂趣!
即係咁...如果戒甜真係可以幫到你舒緩頭痛的話,你話要人生樂趣定要痛,你自己抉擇啦,不過,又唔係人人識用嘅,頭痛又其實分好多種,又可能唔同位置嘛... 其實我有懷疑過,醫院比我食個隻唔係止痛藥...
回覆刪除[版主回覆07/27/2011 14:22:00]咁我寧願照食, 耐唔耐痛下就當係執到喇! 因為我腸胃敏感我都照食生蠔, 因為自己覺得又唔係成日食, 食左先痛都抵啦, 起碼味覺有享受過喎~
你有冇攞過醫院比你嗰隻藥去問下, 究竟係乜家拜嚟?!
我諗我講得唔清楚,令你有誤會喇,我意思係,你痛緊嘅時候唔好食甜嘢,無事無幹,食咩都得啦 我無攞出去配過呀?因為都無比我帶走過,係醫院食一粒,瞓一陣就唔再痛,佢叫你走喇。
回覆刪除