2011年7月28日 星期四

病倒了!

尋晚滕滕瞓到十二點幾, 係睡夢中佢同我講個喉嚨痛痛, 第一次以為佢發夢, 點不知過左一陣, 佢又再講多次! 我見到佢咁, 我都覺得佢唔妥, 已經同老公講如果聽日個仔唔舒服, 就叫佢同佢去睇醫生喇!


點不知凌晨四點幾, 滕滕真係發燒, 一探已經102喇! 好彩屋企有退燒藥咋, 比左佢食就再瞓番, 晨咁早8點就出門口去dr到攞籌睇醫生!


同滕滕睇完醫生, 食左藥, 佢好似已經冇晒事, 而我, 就唔知點解成身軟晒, 個頭又痛番, 所以原本諗住番半日, 但係最終都係上左車打比老闆, 跟住就落番車番左屋企, 因為老公叫我唔好番工抖下!


以為放半日可以番去抖下, 點不知番到屋企食左小小嘢, 一上床隻豬仔就醒左, 而且仲唔比我瞓, 我話瞓床, 佢話唔得, 瞓sofa陪佢, 都話唔得, 我叫個工人同我按摩個頭, 佢又話唔得, 我Q埋隻瞓HEA係sofa到, 佢都唔比, 我要將雙腳放係地下!


咁嘅情況, 就知我今日咁早番屋企, 跟本就係冇得瞓!


1 則留言:

  1. 小朋友係唔會同你講道理架呢~~~
    [版主回覆07/30/2011 23:25:00]咁我都知, 大人唔舒服, 心情都唔好!

    回覆刪除