2011年7月26日 星期二

Good News~

通常一番到屋企, 我一入屋, 就會問滕滕今日有冇曵? 今日有冇瀨尿呀?


今晚如常一入屋都係問呢兩條問題, 但係就有suprise 喇, 因為今日姐姐答我, 佢今日每次痾尿都有同佢講, 話要痾v v!


嘩~! 真開心, 終於見到光明喇!


豬仔! 你好叻呀, 你終於都明白&知道, 自己已經開始大個仔, 唔可以成日用片片, 同埋痾v v 要出聲喇, 真叻豬!


3 則留言:

  1. (Empty)
    [版主回覆07/29/2011 16:39:00]終於都見到光明喇~!

    回覆刪除
  2. 叻另豬,咁屎屎呢?
    [版主回覆07/29/2011 16:39:00]未得住! 一步一步嚟!

    回覆刪除
  3. 緣份BB已駕到2011年7月30日 中午12:33

    我都努力緊呀,不過我個囝就未識得講!只係行動去估佢囉!

    回覆刪除