2011年7月16日 星期六

與地板的接觸!

耐唔耐, 滕滕就會咁hea住係個地下到!



而呢個境況, 呢個月我成日都見到!


仲有個半月滕滕就番學喇, 好真係好想佢快d番學!


P.S. 容許我咁講, 我真係覺得滕滕日日都係屋企九流流囉~


5 則留言:

  1. 姐姐睇TV?
    [版主回覆07/18/2011 00:01:00]唔係, 冇開電視架, 姐姐都係一樣-係到九流流囉  !

    回覆刪除
  2. 瞓地下舒服啲咩?叫姐姐帶佢落公園玩啦
    [版主回覆07/18/2011 11:07:00]落左成個幾星期雨, 唔出去呀!

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年7月17日 晚上8:07

    真係好頹 wor~ (但真係好好笑!!!!! 哈哈哈哈 ~)
    [版主回覆07/18/2011 11:18:00]係呀, 所以我話佢成日係到九流流囉!

    回覆刪除
  4. 唔出街好悶架噃
    [版主回覆07/18/2011 12:53:00]出面落過雨好多蚊滋架! 我唔想滕滕隻腳又咬到成腳水泡, 睇到佢好痕好辛苦囉!

    回覆刪除
  5. 姐姐唔係响度睇電視....咁......佢响度...........發呆??!!
    [版主回覆07/20/2011 15:11:00]姐姐咪就係係到發呆囉!

    回覆刪除