http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
耐唔耐, 滕滕就會咁hea住係個地下到!
而呢個境況, 呢個月我成日都見到!
仲有個半月滕滕就番學喇, 好真係好想佢快d番學!
P.S. 容許我咁講, 我真係覺得滕滕日日都係屋企九流流囉~
姐姐睇TV?[版主回覆07/18/2011 00:01:00]唔係, 冇開電視架, 姐姐都係一樣-係到九流流囉 !
瞓地下舒服啲咩?叫姐姐帶佢落公園玩啦[版主回覆07/18/2011 11:07:00]落左成個幾星期雨, 唔出去呀!
真係好頹 wor~ (但真係好好笑!!!!! 哈哈哈哈 ~)[版主回覆07/18/2011 11:18:00]係呀, 所以我話佢成日係到九流流囉!
唔出街好悶架噃[版主回覆07/18/2011 12:53:00]出面落過雨好多蚊滋架! 我唔想滕滕隻腳又咬到成腳水泡, 睇到佢好痕好辛苦囉!
姐姐唔係响度睇電視....咁......佢响度...........發呆??!![版主回覆07/20/2011 15:11:00]姐姐咪就係係到發呆囉!
姐姐睇TV?
回覆刪除[版主回覆07/18/2011 00:01:00]唔係, 冇開電視架, 姐姐都係一樣-係到九流流囉 !
瞓地下舒服啲咩?叫姐姐帶佢落公園玩啦
回覆刪除[版主回覆07/18/2011 11:07:00]落左成個幾星期雨, 唔出去呀!
真係好頹 wor~ (但真係好好笑!!!!! 哈哈哈哈 ~)
回覆刪除[版主回覆07/18/2011 11:18:00]係呀, 所以我話佢成日係到九流流囉!
唔出街好悶架噃
回覆刪除[版主回覆07/18/2011 12:53:00]出面落過雨好多蚊滋架! 我唔想滕滕隻腳又咬到成腳水泡, 睇到佢好痕好辛苦囉!
姐姐唔係响度睇電視....咁......佢响度...........發呆??!!
回覆刪除[版主回覆07/20/2011 15:11:00]姐姐咪就係係到發呆囉!