2011年7月29日 星期五

我蝕左囉~

今朝十一點幾, 有個新客打電話嚟話佢想睇下我公司d item, 問我可唔可以今日見佢, 當然可以啦, 有機會有生意做喎! 我答左個客ok之後, 佢就話時間佢就我, 佢話比我知佢咩酒店, room no. 係幾多! "room no"? 我一聽到, 就約佢係lobby instead of his room!


去到一見到, 就傾公事上嘅嘢, 而傾晒, 好循例上我問佢一年嚟幾多次係hk之類, 而且我叫左杯coffee比佢, 就叫佢飲啦, 係呢個moment, 佢就開始喇!


佢話佢鐘意飲 whisky, 問我鐘唔鐘, 佢房有! 我答佢我唔好酒, 同埋要take care my baby, 所以我唔飲! 跟住佢又問我個仔幾多歲, 我答佢兩歲, 而且好曵, 跟住佢就問我我老公nau 唔 naughty! 佢咁問, 我好confused, 佢睇見我個樣, 佢就話, 我老公會唔會出去滾, 鐘意搵女人! 因為如果我係佢老婆, 有個咁靚嘅老婆, 佢一定唔會出去搵女人, 只係鐘意我一個! 跟住, 又不停咁話我真係好靚, 好後生, 因為我咁細個就生仔就太可惜(佢話我似19歲)! 而另我最反胃, 就係佢話我笑起上嚟, 個咀真係好sexy 喎! 好彩未食飯, 如果唔係, 真係午飯都嘔番晒出嚟!


我見到佢越講越high, 我就話我仲要番公司做嘢, 臨走, 仲要goodbye kiss!


我都有試過同d客goodbye kiss, 不過因為呢個心術不正, 見完之後, 我覺得蝕左! 真係蝕左!


5 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年7月29日 清晨6:42

    該煨 law! 真係蝕呀!! 死淫虫呀!!!!
    [版主回覆07/29/2011 22:42:00]我估條咸虫應該係試過而成功過, 如果唔係, 一開波唔會話約係佢房見囉~ 真係好賤格!

    回覆刪除
  2. 好彩你醒咋,如果唔係,蝕得仲大鑊呀
    [版主回覆07/30/2011 23:25:00]已經蝕左啦~

    回覆刪除
  3. 真係咸濕成咁呀個賤人!!!goodbye kiss錫邊先???
    [版主回覆07/31/2011 00:08:00]我估佢係雞蟲嚟, 如果唔係, 點會咁樣搵食法吖! 我地大家都係碰面啫(係兩邊面都有碰), 而且其中一樣有嘔心嘅感覺, 就係碰嗰時, 有啜一聲囉!

    回覆刪除
  4. oh  NO!! that was a hum-sub PK!!
    [版主回覆08/01/2011 12:55:00]好賤呀! 好賤呀! 好似冇左忽肉咁蝕左呀!!!

    回覆刪除
  5. 嘩..................................蝕晒囉~~~
    咁鬼口花花..... 上埋房咪唔掂~~ 痴痴地
    咸虫王~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    [版主回覆08/01/2011 12:55:00]都唔只係口花咁簡單啦, 佢講嗰d嘢, 跟本就係賤格!

    回覆刪除