http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
自從我知道隻豬仔係應該識得叫痾 v v之後, 佢仍然都係照舊瀨尿!
可能係對住個工人, 而個工人又好"恰", 所以我上次真係忍唔住堅鬧完滕滕一獲!
而家, 佢開始漸漸都有時有叫個工人, 話佢要痾v v!
不過, 一日都仲有兩/三次到係唔記得左或者忍唔住痾左小小出嚟!
所以, 都ok啦! 豬仔, 記得慢慢嚟喇, 遲d媽me就要同佢去廁所痾c c 喇!
努力呀![版主回覆07/20/2011 14:11:00]我覺得佢都係努力緊嘅!
好叻架喇~~~[版主回覆07/20/2011 14:12:00]都係叻左小小啦~
(Empty)[版主回覆07/21/2011 10:06:00](Empty)
唉...戒片好辛苦呀...真係想放棄, 尤佢返學d嬸嬸幫佢戒呀~[版主回覆07/25/2011 14:25:00]我都真係覺得好辛苦呀, 因為唔係我地control之內! 我都諗住架喇, 戒唔到, 就等番學佢比人笑幾笑就自自然然唔瀨啦~
努力呀!
回覆刪除[版主回覆07/20/2011 14:11:00]我覺得佢都係努力緊嘅!
好叻架喇~~~
回覆刪除[版主回覆07/20/2011 14:12:00]都係叻左小小啦~
(Empty)
回覆刪除[版主回覆07/21/2011 10:06:00](Empty)
唉...戒片好辛苦呀...真係想放棄, 尤佢返學d嬸嬸幫佢戒呀~
回覆刪除[版主回覆07/25/2011 14:25:00]我都真係覺得好辛苦呀, 因為唔係我地control之內!
我都諗住架喇, 戒唔到, 就等番學佢比人笑幾笑就自自然然唔瀨啦~