2011年7月19日 星期二

GOOD BOY~ (好似)有進步!

自從我知道隻豬仔係應該識得叫痾 v v之後, 佢仍然都係照舊瀨尿!


可能係對住個工人, 而個工人又好"恰", 所以我上次真係忍唔住堅鬧完滕滕一獲!


而家, 佢開始漸漸都有時有叫個工人, 話佢要痾v v!


不過, 一日都仲有兩/三次到係唔記得左或者忍唔住痾左小小出嚟!


所以, 都ok啦! 豬仔, 記得慢慢嚟喇, 遲d媽me就要同佢去廁所痾c c 喇! 


4 則留言:

  1. 努力呀!
    [版主回覆07/20/2011 14:11:00]我覺得佢都係努力緊嘅!

    回覆刪除
  2. 好叻架喇~~~
    [版主回覆07/20/2011 14:12:00]都係叻左小小啦~

    回覆刪除
  3. 村姑 C 9 仔 *.*2011年7月20日 清晨6:34

    (Empty)
    [版主回覆07/21/2011 10:06:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 唉...戒片好辛苦呀...真係想放棄, 尤佢返學d嬸嬸幫佢戒呀~
    [版主回覆07/25/2011 14:25:00]我都真係覺得好辛苦呀, 因為唔係我地control之內!
    我都諗住架喇, 戒唔到, 就等番學佢比人笑幾笑就自自然然唔瀨啦~

    回覆刪除