2011年7月15日 星期五

傻架~

每逢滕滕做埋d曵嘢, 我就會不斷咁郁個cam, 比佢知道我係到望緊佢! 而滕滕一發現個cam係到昅佢, 佢就第一時間叫媽咪, 跟住就哩埋左係枱底唔出嚟~



呢d, 唔知係唔係叫身有屎呢, 知道自己做緊d曵嘢而又比人發現左, 就即刻哩埋喇!


8 則留言:

  1. 村姑 C 9 仔 *.*2011年7月15日 上午8:12

    呢 d 咪就係bb迷人既地方 law ^.^
    [版主回覆07/17/2011 23:56:00]佢真係以為我睇佢唔到架  !

    回覆刪除
  2. 緣份BB已駕到2011年7月15日 上午10:33

    我個囝又咪咁,知道自己做錯咗嘢,知道我會罵佢,佢第一時間就哭咗先,你話佢呀.........你個囝都係醒目仔來架!咁係收埋先啦!
    [版主回覆07/17/2011 23:57:00]最慘就係佢收淨條尾呢~

    回覆刪除
  3. 哈哈哈,大人都會啦,不過唔係匿埋係枱底之嘛
    [版主回覆07/17/2011 23:57:00]大人匿埋係邊呢?!

    回覆刪除
  4. Hahahha, 笑死我啦, 滕滕好醒呀!
    [版主回覆07/17/2011 23:58:00]呢d應該係叫做曵!

    回覆刪除
  5. 你同佢講, 我睇到你隻手仔喎!

    回覆刪除
  6. 大人一係借尿遁,一係著草
    [版主回覆07/18/2011 11:12:00]我一話我老公(係電話到), 佢就同我講佢唔得閑喇!

    回覆刪除
  7. 醒目!! 叻仔!!  避開妳!!!
    [版主回覆07/20/2011 15:09:00]但係佢露左條尾出嚟呢~

    回覆刪除
  8. 咁醒? 下次移個cam 慢d
    [版主回覆07/21/2011 10:25:00]我就係想等佢知道我望緊佢, 咁就可以即刻stop佢嘛!

    回覆刪除