2011年7月12日 星期二

玩嘢呀!!!

公司個雪柜, 下門一打開嗰格(唔係冰格), 最上嗰層右手邊係冇人會放嘢上去, 因為已經較到好細, 但係d嘢都仲係會結冰, 所以汽水就一定唔可以放係嗰到(右手邊)!


既然講得唔會有人放係右手邊, 咁即係個個都知, 不過, 今日又再發生, 而且仲係今年夏天嘅唔知第2定第3次!


就係有人放可樂係嗰個位!


唔使講, 係人都知咩事, 而且仲噴到成個雪柜都係!


上一次, 係馮小姐! 佢老味! 抺到我老母成隻嘢咁!


今日, 我一番到公司, 打開個雪柜放盒飯入去, 又見到罐可樂噴晒出嚟!


個八婆會計係唔飲汽水, 就算平時惠康送嘢嚟, 佢一次都唔會將d嘢飲放入柜到,因為佢覺得佢唔飲,所以佢唔會理! 如果佢攪, 都係因為中間嗰格(個八婆專用)已經放晒飲品, 佢冇位放盒飯, 佢先張罐可樂放上去!


而我, 好少飲可樂, 除非係出面食完lunch番嚟好熱好熱先至會飲, 但係都未必飲可樂, 因為我買左好多其他好好味嘅嘢飲比自己嘆!


老闆, 我買咁多嘢飲番嚟, 其中一個原因係要預備埋比老闆d fd, 因為老闆鐘意宴客! 不過老闆係雪柜攞出嚟比佢d fd之後, 係唔會refill(好正常)!


馮小姐, 佢好鐘意飲可樂, 係公司每餐lunch, 佢都會飲一包/一罐(真係抵死囉, 食咁少飯, 仲要比埋麥皮係一邊比自己, 想瘦都幾難囉, 仲要黑人憎到打爆我碗飯!)


所以我今朝一打開個雪柜見到咁, 就開始係到大聲嘈, 問有冇攪撚錯, 明知上面唔放得可樂, 都仲要放係嗰到, 邊個咁撚仆街呀! 當時因為個會計未番, 而馮小姐聽到我咁講, 佢即刻好拗咁話: "我冇郁過呀!"


我個問題係: "邊個放係上面?", 唔係邊個郁過! 所以我聽到馮小姐即係咁講, 我個直覺係佢放係上面囉!


所以我就似住呢個moment, 就係到講, 個會計番嚟, 我一定問佢知唔知邊個放上去!


係要問"知唔知邊個放上去", 意思係要搵出兇手, 係邊個玩嘢!


會計番嚟, 我就問佢"知唔知邊個"放可樂係嗰個位, 馮小姐一聽到, 又即刻搶答! 佢又係到再講, 因為........佢講到呢到, 我就即刻講: "咁老闆番嚟我會問一問佢, 係唔係佢放係嗰到架喇! 唔使再講咁多!"


頭先剛剛, 我問左老闆, 佢話佢冇放過汽水係雪柜, 咁即係: 呼之欲出!


d人都唔知諗咩, 上個星期已經爆左一次, 今日又係咁! 正一死仆街!!!


5 則留言:

  1. 好鬼賤格呀
    [版主回覆07/13/2011 10:22:00]直頭仆街啦!

    回覆刪除
  2. 佢想快啲凍呀嘛?但又唔記得攞返出黎囉
    [版主回覆07/13/2011 10:24:00]唔係喎! 如果想快d凍, 就直頭放係冰格啦, 放係下面把撚咩!
    我跟本覺得佢係專登嘅, 佢專登放係嗰到睇下爆唔撚爆, 如果唔爆就冇嘢啦, 爆左就又唔使佢抺!
    正仆街嚟! 我而家好九憎佢!

    回覆刪除
  3. 我覺得唔會,爆咗佢咪無得飲囉
    [版主回覆07/13/2011 10:51:00]唔會! 因為個柜仲有大把!

    回覆刪除
  4. 咁佢有咩著數先?!
    [版主回覆07/13/2011 11:34:00]有時有d人, 會做一d 損人而不會損自己嘅嘢! 咁爆左罐汽水, 係我亞媽做, 唔使佢做!

    回覆刪除
  5. 咁佢唔上自私,仲係變態!!!

    回覆刪除