公司個雪柜, 下門一打開嗰格(唔係冰格), 最上嗰層右手邊係冇人會放嘢上去, 因為已經較到好細, 但係d嘢都仲係會結冰, 所以汽水就一定唔可以放係嗰到(右手邊)!
既然講得唔會有人放係右手邊, 咁即係個個都知, 不過, 今日又再發生, 而且仲係今年夏天嘅唔知第2定第3次!
就係有人放可樂係嗰個位!
唔使講, 係人都知咩事, 而且仲噴到成個雪柜都係!
上一次, 係馮小姐! 佢老味! 抺到我老母成隻嘢咁!
今日, 我一番到公司, 打開個雪柜放盒飯入去, 又見到罐可樂噴晒出嚟!
個八婆會計係唔飲汽水, 就算平時惠康送嘢嚟, 佢一次都唔會將d嘢飲放入柜到,因為佢覺得佢唔飲,所以佢唔會理! 如果佢攪, 都係因為中間嗰格(個八婆專用)已經放晒飲品, 佢冇位放盒飯, 佢先張罐可樂放上去!
而我, 好少飲可樂, 除非係出面食完lunch番嚟好熱好熱先至會飲, 但係都未必飲可樂, 因為我買左好多其他好好味嘅嘢飲比自己嘆!
老闆, 我買咁多嘢飲番嚟, 其中一個原因係要預備埋比老闆d fd, 因為老闆鐘意宴客! 不過老闆係雪柜攞出嚟比佢d fd之後, 係唔會refill(好正常)!
馮小姐, 佢好鐘意飲可樂, 係公司每餐lunch, 佢都會飲一包/一罐(真係抵死囉, 食咁少飯, 仲要比埋麥皮係一邊比自己, 想瘦都幾難囉, 仲要黑人憎到打爆我碗飯!)
所以我今朝一打開個雪柜見到咁, 就開始係到大聲嘈, 問有冇攪撚錯, 明知上面唔放得可樂, 都仲要放係嗰到, 邊個咁撚仆街呀! 當時因為個會計未番, 而馮小姐聽到我咁講, 佢即刻好拗咁話: "我冇郁過呀!"
我個問題係: "邊個放係上面?", 唔係邊個郁過! 所以我聽到馮小姐即係咁講, 我個直覺係佢放係上面囉!
所以我就似住呢個moment, 就係到講, 個會計番嚟, 我一定問佢知唔知邊個放上去!
係要問"知唔知邊個放上去", 意思係要搵出兇手, 係邊個玩嘢!
會計番嚟, 我就問佢"知唔知邊個"放可樂係嗰個位, 馮小姐一聽到, 又即刻搶答! 佢又係到再講, 因為........佢講到呢到, 我就即刻講: "咁老闆番嚟我會問一問佢, 係唔係佢放係嗰到架喇! 唔使再講咁多!"
頭先剛剛, 我問左老闆, 佢話佢冇放過汽水係雪柜, 咁即係: 呼之欲出!
d人都唔知諗咩, 上個星期已經爆左一次, 今日又係咁! 正一死仆街!!!
好鬼賤格呀
回覆刪除[版主回覆07/13/2011 10:22:00]直頭仆街啦!
佢想快啲凍呀嘛?但又唔記得攞返出黎囉
回覆刪除[版主回覆07/13/2011 10:24:00]唔係喎! 如果想快d凍, 就直頭放係冰格啦, 放係下面把撚咩!
我跟本覺得佢係專登嘅, 佢專登放係嗰到睇下爆唔撚爆, 如果唔爆就冇嘢啦, 爆左就又唔使佢抺!
正仆街嚟! 我而家好九憎佢!
我覺得唔會,爆咗佢咪無得飲囉
回覆刪除[版主回覆07/13/2011 10:51:00]唔會! 因為個柜仲有大把!
咁佢有咩著數先?!
回覆刪除[版主回覆07/13/2011 11:34:00]有時有d人, 會做一d 損人而不會損自己嘅嘢! 咁爆左罐汽水, 係我亞媽做, 唔使佢做!
咁佢唔上自私,仲係變態!!!
回覆刪除