2010年5月4日 星期二

可愛滕滕豬!

每逢好天, 我都叫個工人同滕滕係屋企下面個公園行下, 等佢(兩個)都唔使咁悶, 可以望下街!


之前個工人已經同我講, 滕滕回程時, 係屋企樓下就唔願行番上樓, 要行反方向!


今日, 個工人去完公園番到嚟打比我, 同我講, 滕滕知道要番屋企, 係樓下大門企左係到喊, 唔肯入門口!


好好笑呀  !!! 因為我第一時間就諗起, 細個讀書放學嗰時, 細細佬因為我唔買超人卡比佢, 就企係間文具鋪門口喊, 唔肯走, 而呢個情境, 就係係個工人同我講滕滕唔肯番屋企嗰時到浮左出嚟! 


所以同個工人收左線之後, 我就第一時間打比細細佬, 同佢講, 佢遺傳左d嘢比滕滕, 但係唯一唔同嘅就係滕滕唔會好似佢細個個時, 番到屋企就追住我嚟打  !


所以我幻想到滕滕企係到嗰時個樣, 會好樣衰, 不過樣衰得嚟又好可愛  !


4 則留言:

  1. 我都想睇滕滕個衰樣呀! 工人姐姐識唔識影片呀?
    [版主回覆05/05/2010 12:23:00]我已經叫左個工人, 今日落完公園番屋企, 如果滕滕又係係樓下喊, 唔肯番入去, 我就叫佢影低比我睇!
    如果今日有, 我就今晚post上嚟吓!

    回覆刪除
  2. 我都見過有個細路出咗街唔肯返上樓係樓下喊, 喊得好大聲. 個呀媽好尷尬架. 第日你帶佢出去時, 諗定點帶番佢上樓先喇!
     
    [版主回覆05/06/2010 10:58:00]係個工人同我講嘅前一晚, 我同我老公都帶左佢落樓買嘢飲, 佢都冇嘈到唔想番!
    我覺得佢係恰個工人囉!

    回覆刪除
  3. 咁唔通要行到瞓著至肯返屋企?哈哈哈
    [版主回覆05/06/2010 10:58:00]係行到佢認為飽喇, 先番去!

    回覆刪除
  4. 洗唔洗抱架?
    [版主回覆05/06/2010 12:00:00]一時時啦, 佢有時都好嗲, 要抱架!

    回覆刪除