2010年6月28日 星期一

唔使下下都係你嘛!

而家滕滕一聽到洗白白, 佢就自己掃自己個身, 跟住就要人同佢沖涼!


好似尋日咁, 送完梓祐番屋企, 我番到屋企想沖涼先, 滕滕一聽到就掃自己個身, 跟住就要跟住我喇! 因為我真係要沖涼嘛, 所以叫左老公睇住佢, 不過我一路沖, 佢就一路喊, 我沖完出嚟就話同佢沖囉, 咁佢先喊停!


豬仔! 你唔使咁嘛! 你好似中午先沖完涼, 跟住又冇出過街, 又冇出過汗, 唔使沖咁多次啦!!!


2 則留言:

  1. 不如帶佢去游水吖
    [版主回覆06/29/2010 10:29:00]冇錯, 我而家就係到睇d佢d泳褲, 水泡.......! 我想帶佢去沙灘呀~

    回覆刪除
  2. 去泳池先好喎,一去就沙灘,我怕你照顧唔到喎
    [版主回覆06/29/2010 14:39:00]咁當然唔會只係我一個去啦!

    回覆刪除