http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
日頭要個工人睇緊D呀! 不過我對你個工人都幾有信心. 窗簾繩記得收短D喎, 要留神呀![版主回覆06/10/2010 09:26:00]放心, 個窗簾係冇繩架, 係自己拉架, 唔水擔心, 多謝 !
開始向高空發展喇,睇實啲呀,如果有可能,係屋企地下鋪啲被,萬一不幸跌落黎都可以卸力嘛,角位邊位包軟膠,唔好整傷bb 叫個工人一眼都唔好離開滕滕就最好[版主回覆06/12/2010 15:19:00]你都唔知呀!!! D角位痴左個膠角, 佢就咬左出嚟, 再痴實D, 佢都係咬左出嚟! 痴得再實D, 佢連個柜D木皮都扯埋出嚟! 個地下已經有膠墊, 就算鋪左被都冇用, 因為佢會張D玩具掉到成地下都係, 係每一個位都有, 好似睇唔到亂龍都唔安落! 就算鋪左被, 佢都會張D玩具掉落D被上面!
伙知唔知點解要將啲玩具掉到周圍都係呀? 因為要罷地盤,掉到周圍都係有安全感啲呀,我以前係公司成日都掉晒屬於我嘅嘢周圍都係,我個同事詬我缺乏安全感呀~~~ 不過我要澄清,我又好有手尾架喎,我知啲嘢放係邊架[版主回覆06/13/2010 17:24:00]你使唔使罷地盤呀 ???!!!
我係無心架,唔知點解好順手就要擺啲嘢係唔屬於我嘅地方,例如放隻杯係影印機,或者放件外套係茶水間...等等[版主回覆06/13/2010 23:05:00]咁呢D都唔算係罷地盤啦, 只不過係你冇記性啫! 因為我有時都係啦 !
日頭要個工人睇緊D呀! 不過我對你個工人都幾有信心.
回覆刪除窗簾繩記得收短D喎, 要留神呀!
[版主回覆06/10/2010 09:26:00]放心, 個窗簾係冇繩架, 係自己拉架, 唔水擔心, 多謝 !
開始向高空發展喇,睇實啲呀,如果有可能,係屋企地下鋪啲被,萬一不幸跌落黎都可以卸力嘛,角位邊位包軟膠,唔好整傷bb
回覆刪除叫個工人一眼都唔好離開滕滕就最好
[版主回覆06/12/2010 15:19:00]你都唔知呀!!!
D角位痴左個膠角, 佢就咬左出嚟, 再痴實D, 佢都係咬左出嚟! 痴得再實D, 佢連個柜D木皮都扯埋出嚟!
個地下已經有膠墊, 就算鋪左被都冇用, 因為佢會張D玩具掉到成地下都係, 係每一個位都有, 好似睇唔到亂龍都唔安落! 就算鋪左被, 佢都會張D玩具掉落D被上面!
伙知唔知點解要將啲玩具掉到周圍都係呀?
回覆刪除因為要罷地盤,掉到周圍都係有安全感啲呀,我以前係公司成日都掉晒屬於我嘅嘢周圍都係,我個同事詬我缺乏安全感呀~~~
不過我要澄清,我又好有手尾架喎,我知啲嘢放係邊架
[版主回覆06/13/2010 17:24:00]你使唔使罷地盤呀 ???!!!
我係無心架,唔知點解好順手就要擺啲嘢係唔屬於我嘅地方,例如放隻杯係影印機,或者放件外套係茶水間...等等
回覆刪除[版主回覆06/13/2010 23:05:00]咁呢D都唔算係罷地盤啦, 只不過係你冇記性啫! 因為我有時都係啦 !