2010年6月8日 星期二

清場!

馮小姐就嚟結婚, 所以今日同老公出左去買衫, 攪到成9點幾先番到屋企! 一番到嚟, 我問滕滕今日有冇曵, 我估都估唔到, 個工人答我, 佢今日好曵, 係咁擒(我已經望到放電話個柜上面已經清左場喇)!

 

個工人又話, 佢而家成日擒上去, 睇風景喎! 嘩, 好彩我鎖晒D窗花咋, 如果唔係就大獲喇!

4 則留言:

  1. 日頭要個工人睇緊D呀! 不過我對你個工人都幾有信心.
    窗簾繩記得收短D喎, 要留神呀!
    [版主回覆06/10/2010 09:26:00]放心, 個窗簾係冇繩架, 係自己拉架, 唔水擔心, 多謝   !

    回覆刪除
  2. 開始向高空發展喇,睇實啲呀,如果有可能,係屋企地下鋪啲被,萬一不幸跌落黎都可以卸力嘛,角位邊位包軟膠,唔好整傷bb
    叫個工人一眼都唔好離開滕滕就最好
    [版主回覆06/12/2010 15:19:00]你都唔知呀!!!
    D角位痴左個膠角, 佢就咬左出嚟, 再痴實D, 佢都係咬左出嚟! 痴得再實D, 佢連個柜D木皮都扯埋出嚟!
    個地下已經有膠墊, 就算鋪左被都冇用, 因為佢會張D玩具掉到成地下都係, 係每一個位都有, 好似睇唔到亂龍都唔安落! 就算鋪左被, 佢都會張D玩具掉落D被上面!

    回覆刪除
  3. 伙知唔知點解要將啲玩具掉到周圍都係呀?
    因為要罷地盤,掉到周圍都係有安全感啲呀,我以前係公司成日都掉晒屬於我嘅嘢周圍都係,我個同事詬我缺乏安全感呀~~~
    不過我要澄清,我又好有手尾架喎,我知啲嘢放係邊架
    [版主回覆06/13/2010 17:24:00]你使唔使罷地盤呀  ???!!!

    回覆刪除
  4. 我係無心架,唔知點解好順手就要擺啲嘢係唔屬於我嘅地方,例如放隻杯係影印機,或者放件外套係茶水間...等等
    [版主回覆06/13/2010 23:05:00]咁呢D都唔算係罷地盤啦, 只不過係你冇記性啫! 因為我有時都係啦  !

    回覆刪除