http://www.youtube.com/watch?v=FgoPISrXfdI
係咁架,所以我一定要set朋友及家人才可回應或瀏覽囉[版主回覆09/09/2010 14:34:00]回應都有得set嘅咩?
佢地寧願要打驗證碼都要send比我地,我地係咪應該感動呀? 佢地打比我啲留言,仲快過我剷呀...[版主回覆09/09/2010 14:34:00]感佢老豆! 想留番言比佢都唔得!!!
無人會咁蠢留返言比佢地啦[版主回覆09/09/2010 14:48:00]如果可以, 我想: 小佢喇叭!
係咁架,所以我一定要set朋友及家人才可回應或瀏覽囉
回覆刪除[版主回覆09/09/2010 14:34:00]回應都有得set嘅咩?
佢地寧願要打驗證碼都要send比我地,我地係咪應該感動呀?
回覆刪除佢地打比我啲留言,仲快過我剷呀...
[版主回覆09/09/2010 14:34:00]感佢老豆! 想留番言比佢都唔得!!!
無人會咁蠢留返言比佢地啦
回覆刪除[版主回覆09/09/2010 14:48:00]如果可以, 我想: 小佢喇叭!