2010年9月8日 星期三

咩事呀??????!!!!!!!!!!

仲咩事呢排咁多垃圾人send d 垃圾嘢去個blog到呀!!!!!!!

3 則留言:

  1. 係咁架,所以我一定要set朋友及家人才可回應或瀏覽囉
    [版主回覆09/09/2010 14:34:00]回應都有得set嘅咩?

    回覆刪除
  2. 佢地寧願要打驗證碼都要send比我地,我地係咪應該感動呀?
    佢地打比我啲留言,仲快過我剷呀...
    [版主回覆09/09/2010 14:34:00]感佢老豆! 想留番言比佢都唔得!!!

    回覆刪除
  3. 無人會咁蠢留返言比佢地啦
    [版主回覆09/09/2010 14:48:00]如果可以, 我想: 小佢喇叭!

    回覆刪除